Sivusto käyttää evästeitä, jotta voisi palvella sinua paremmin. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internetselaimen asetuksissa. Lisätietoa

EN

Cayenne E-Hybrid

Cayenne E-Hybrid

Tilaa ja taloudellista tehoa - Uusi Cayenne E-Hybrid ei tee kompromisseja. Hybriditeknologian avulla mahdollistetaan 462 hevosvoiman yhteisteho sekä matalat CO2-päästöt.

Viisi paikkaa ja viisi sekuntia nollasta sataan, optimoitu suorituskyky ja taloudellisuus eivät sulje toisiaan pois. Uuden Cayenne E-Hybrid -mallin polttomoottorin teho – 340 hv (250 kW) – on kasvanut seitsemän hevosvoimaa edellisen sukupolven mallista, mutta sähkömoottorissa tehoa on peräti 43 prosenttia entistä enemmän – 136 hv (100 kW). Yhdessä moottorit tuottavat tehoa 462 hv (340 kW).

 
Olen kiinnostunut Cayenne E-Hybrid -mallista

Uusi Cayenne E-Hybrid

Vakiovarusteisiin sisältyy mm. Neliveto ja 8-vaihteinen Tiptronic –automaattivaihteisto, 2-alueinen automaatti-ilmastointi, LED-ajovalot, parkkitutkat edessä ja takana, vakionopeudensäädin, PASM –aktiivijousitus, nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä, sähköinen takaluukun avaaja, sähkötoimiset etuistuimet, keinonahkaverhoilu, PCM –navigaatiomoduuli sis. Kosketusnäyttö, Bluetooth handsfree, Porsche Connect Plus, Sport Chrono Package.

Uusi Cayenne E-Hybrid on nyt tilattavissa ja hinnat alkavat Suomessa 102 585,45 eurosta (960 eur/kk). Katso hinnasto täältä.

Yhdistetty polttoaineenkulutus: Ei saatavissa, CO2-päästöt 93 g/km

 

Uusi Cayenne E-Hybrid tarjoaa ketterämmän ajokokemuksen ja entistä pidemmän toimintamatkan pelkällä sähköllä. Cayenne E-Hybridin akkukapasiteetti on kasvanut noin 30 prosenttia – 14,1 kilowattituntiin aikaisemman mallin 10,8 kWh:sta. Sen myötä myös toimintamatka pelkällä sähkömoottorilla on pidentynyt, ja polttomoottorin tueksi löytyy enemmän lisätehoa ajotilanteen niin vaatiessa.

Uutuutena on 918 Spyder -superautosta omaksuttu boost-konsepti, jonka ansiosta sähkömoottori antaa polttomoottorille lisätehoa viiveettä vakiovarusteluun kuuluvan Sport Chrono -paketin kaikissa ajotiloissa.

 

Cayenne E-Hybridin elektronisesti ohjatulla monilevykytkimellä varustettu Porsche Traction Management (PTM) nelivetojärjestelmä takaa erinomaisen ajodynamiikan, ketteryyden, pidon ja maasto-ominaisuudet laaja-alaisen voimanjaon ansiosta. Cayenne E-Hybridin täysin uudistettu alusta tarjoaa aivan yhtä dynaamiset urheiluauton ajo-ominaisuudet kuin kaikissa muissakin uuden Cayenne-sukupolven malleissa. PASM-aktiivijousitus (Porsche Active Suspension Management) kuuluu vakiovarusteluun.

Lisävarusteina on saatavissa muun muassa aktiivisella kallistuksenvakautuksella varustettu PDCC-alustansäätöjärjestelmä sekä vetokoukku, joka mahdollistaa jopa 3,5 tonnin painoisen perävaunun vetämisen.

 
 

Esimerkkilaskelma rahoitukselle:

Rahoitusesimerkki Cayenne E-Hybrid: Hinta toimituskuluineen 102 585,45 €, käsiraha 26 000 €, Sopimusaika 60 kk, luoton korko 1,95 %, kuukausierä 952,04 €, viimeinen erä 25 646,36 €, perustamismaksu 200,00 €, käsittelykulu 8,00 €/kk, kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 2,24 %, luottokustannukset yhteensä 5710,81 €, rahoitettava osuus yht. 76 585,45 €, luottohinta 108 296,26 €. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa OP.

Ajoneuvon uuden mittaustavan mukainen CO2-arvo ja autovero joudutaan arvioimaan tilaushetkellä parhaan käytettävissä olevan tiedon perusteella. Arvioinnissa on käytetty Valtionvarainministeriön ja Euroopan Unionin JRC tutkimuslaitoksen arvioita vanhan mittaustavan (NEDC) mukaisen CO2-arvonmuutoksesta uuden mittaustavan (WLTP) mukaiseen CO2 arvoon. Ajoneuvoon valitut tehdaslisävarusteet vaikuttavat uudessa mittaustavassa lopulliseen CO2-arvoon ja lopullinen CO2-arvo vahvistuu ajoneuvon valmistuessa.

Jätä yhteydenottopyyntö lähimpään Porsche Centeriin varataksesi henkilökohtaisen esittelyn.

Ota yhteyttä!

Vaihtoauto

Haluan että minuun otetaan yhteyttä / I would like to be contacted

Lähetä
Kiitos viestistä!