
Huolto

Porsche Driver's Selection
Sivusto käyttää evästeitä, jotta voisi palvella sinua paremmin. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internetselaimen asetuksissa.
220 kW (299 hp)
5,1 s - 4,9 s
275 km/h - 275 km/h
7,4 - 6,9
170 - 160
80 756,16 €
257 kW (349 hp)
4,6 s - 4,4 s
285 km/h - 285 km/h
8,1 - 7,3
186 - 169
103 201,46 €
269 kW (366 hp)
4,6 s - 4,1 s
km/h - km/h
-
207 - 188
126 353,84 €
220 kW (299 hp)
5,1 s - 4,9 s
275 km/h - 275 km/h
7,5 - 7
170 - 160
77 803,75 €
257 kW (349 hp)
4,6 s - 4,4 s
285 km/h - 285 km/h
8,2 - 7,4
186 - 169
100 122,61 €
269 kW (366 hp)
4,6 s - 4,1 s
km/h - km/h
-
207 - 188
123 107,54 €
272 kW (370 hp)
4,6 s - 4,4 s
295 km/h - 293 km/h
8,3 - 7,4
190 - 169
151 393,48 €
309 kW (420 hp)
4,3 s - 4,1 s
308 km/h - 306 km/h
8,7 - 7,7
199 - 174
177 245,23 €
272 kW (370 hp)
4,5 s - 4,2 s
km/h - km/h
-
215 - 193
176 942,57 €
272 kW (370 hp)
4,8 s - 4,6 s
292 km/h - 290 km/h
8,5 - 7,5
195 - 172
173 755,45 €
309 kW (420 hp)
4,5 s - 4,3 s
306 km/h - 304 km/h
8,8 - 7,8
202 - 178
199 301,65 €
272 kW (370 hp)
4,6 s - 4,4 s
292 km/h - 290 km/h
8,7 - 7,7
201 - 177
167 320,81 €
309 kW (420 hp)
4,3 s - 4,1 s
305 km/h - 303 km/h
8,9 - 7,9
204 - 180
191 096,94 €
272 kW (370 hp)
4,7 s - 4,5 s
289 km/h - 287 km/h
8,9 - 7,9
206 - 182
190 545,08 €
309 kW (420 hp)
4,4 s - 4,2 s
303 km/h - 301 km/h
9 - 8
208 - 184
214 174,03 €
272 kW (370 hp)
4,7 s - 4,5 s
289 km/h - 287 km/h
8,9 - 7,9
206 - 182
190 545,08 €
309 kW (420 hp)
4,4 s - 4,2 s
303 km/h - 301 km/h
9 - 8
208 - 184
214 174,03 €
331 kW (450 hp)
4,1 s - 3,7 s
312 km/h - 310 km/h
9,4 - 8,3
212 - 188
205 146,46 €
331 kW (450 hp)
4,2 s - 3,8 s
310 km/h - 308 km/h
9,4 - 8,4
214 - 190
227 785,40 €
331 kW (450 hp)
4 s - 3,6 s
310 km/h - 308 km/h
9,5 - 8,5
216 - 192
219 461,58 €
331 kW (450 hp)
4,1 s - 3,7 s
308 km/h - 306 km/h
9,7 - 8,7
220 - 196
243 197,35 €
331 kW (450 hp)
4,1 s - 3,7 s
308 km/h - 306 km/h
9,7 - 8,7
220 - 196
243 197,35 €
368 kW (500 hp)
3,9 s - 3,4 s
320 km/h - 318 km/h
12,9 - 12,7
290 - 288
289 404,16 €
383 kW (521 hp)
3,2 s
km/h
291
370 866,92 €
397 kW (540 hp)
3 s
320 km/h
9,1
212
288 186,57 €
427 kW (581 hp)
2,9 s
330 km/h
9,1
212
333 942,48 €
397 kW (540 hp)
3,1 s
320 km/h
9,3
216
312 785,89 €
427 kW (581 hp)
3 s
330 km/h
9,3
216
359 038,54 €
515 kW (700 hp)
2,8 s
km/h
269
523 559,72 €
243 kW (330 hp)
5,7 s
264 km/h
7,6
173
137 228,04 €
243 kW (330 hp)
5,5 s
262 km/h
7,8
177
144 751,69 €
243 kW (330 hp)
5,6 s
262 km/h
7,9
180
157 189,66 €
340 kW (462 hp)
4,6 s
278 km/h
2,5
56
122 622,78 €
340 kW (462 hp)
4,7 s
278 km/h
2,5
56
130 945,89 €
324 kW (441 hp)
4,4 s
289 km/h
8,2
186
179 209,10 €
324 kW (441 hp)
4,5 s
289 km/h
8,2
189
198 339,67 €
404 kW (549 hp)
3,8 s
306 km/h
9,4
214
255 364,60 €
404 kW (549 hp)
3,9 s
306 km/h
9,5
217
279 056,02 €
500 kW (680 hp)
3,4 s
310 km/h
2,9
66
209 716,35 €
500 kW (680 hp)
3,5 s
310 km/h
2,9
66
224 799,78 €
243 kW (330 hp)
5,5 s
km/h
180
153 425,78 €
340 kW (462 hp)
4,6 s
270 km/h
59
128 403,04 €
324 kW (441 hp)
4,4 s
km/h
189
188 096,39 €
404 kW (549 hp)
3,8 s
km/h
217
265 133,62 €
500 kW (680 hp)
3,4 s
km/h
69
213 440,87 €
185 kW (252 hp)
6,7 s
229 km/h
7,4
172
74 638,85 €
250 kW (340 hp)
5,4 s
254 km/h
9
212
101 237,99 €
265 kW (360 hp)
5,2 s
256 km/h
9,2
215
123 425,55 €
294 kW (400 hp)
4,8 s
266 km/h
9,2
216
139 817,84 €
324 kW (441 hp)
4,4 s
272 km/h
9,7
224
154 803,98 €
250 kW (340 hp)
6,2 s
245 km/h
9,2
209
121 551,03 €
324 kW (441 hp)
5,2 s
265 km/h
9,4
213
150 757,57 €
404 kW (549 hp)
4,1 s
286 km/h
11,9
272
256 818,02 €
Automaatti | |
Teho | 324 kW (441 hv) |
Kiihtyvyys 0-100 km/h | 4,4 s |
Huippunopeus | 289 km/h |
Yhdistetty polttoaineen kulutus/päästöt* l/100km | 8,2 |
CO2-päästöt g/km | 186 |
Hinnat alkaen | 179 209 € |
Sisustus on tyypillistä Porschea, tosin uudelleen muotoiltuna. Se tarjoaa paljon tilaa ja mukavuutta – Ei tyypillistä urheiluautolle, tyypillistä kuitenkin uudelle Panameralle.
Muutama vuosi sitten Panamera muutti kaiken neliovisena urheiluautona. Muutos vie jälleen eteenpäin. Urheilullisille kuljettajille olemme luoneet uuden Panameran – uuden sukupolven rohkeudella.
Täytyykö urheilullisen sedanin näyttää sedanilta? Uuden Panameran siluetti ja mittasuhteet heijastavat enemmän Porschea kuin koskaan aikaisemmin. Akseliväli on 3 cm aikaisempaa pidempi. Kylkien voimakas muotoilu muodostaa vyötärölinjan sekä lisää keveyden tuntua.
Uudet kaksoisahdetut V6- ja V8-moottorit ovat kompakteja ja aikaisempaa kevyempiä. Niiden turboahtimet on sijoitettu sylinterikansien väliin, mikä lyhentää pakokaasujen kulkua ahtimille ja parantaa näin kaasuvastetta. 4S Dieselissä polttoaineen suorasuihkutus yhdessä muuttuvageometrisen ahtimen kanssa varmistaa suuren tehon koko kierrosalueella.
Tehosta on hyötyä vain, kun se voidaan hyödyntää oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Uudelleen kehitetty 8-vaihteinen PDK-vaihteisto muuntaa moottorin tehon urheiluauton kiihtyvyydeksi. Vaihteet 1-6 on välitetty urheilullisesti ja suurimman vaihteen pitkä välitys mahdollistaa matalan kierrosluvun myös suurilla nopeuksilla.
Koko Panamera-mallisto on varustettu PTM-järjestelmällä. Sähköisesti ohjatulla kytkimellä varustettu aktiivinen nelivetojärjestelmä tarjoaa optimaalisen pidon ja kiihtyvyyden – tienpinnasta riippumatta.
Uuden Panameran alusta on yhdistelmä urheilullisuutta ja mukavuutta kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Esimerkkinä kolmikammioinen ilmajousitus suuremmalla tilavuudella, uusi PDCC Sport sekä takapyöräohjaus.
Ensimmäistä kertaa saatavilla Panamera-mallistoon: Lisävarusteinen nelipyöräohjaus. Tuloksena parempi ketteryys sekä ajoturvallisuus jokapäiväisessä ajossa.
PASM on aktiivinen iskunvaimennusjärjestelmä, joka säätyy jatkuvasti ajo-olosuhteiden mukaan. Se vähentää korin kallistelua parantaen näin matkustusmukavuutta. Valittavanasi on kolme ajotilaa: Tuloksena parempi ajovakaus, mukavuus ja suorituskyky.
Uusi PDCC Sport on aktiivinen kallistuksenvakainjärjestelmä urheilullisilla ominaisuuksilla. Sähkömekaaniset kallistuksenvakaajat tarjoavat nopeamman vasteen ja paremman suorituskyvyn.
Uuden Panameran renkaat ovat leveämpiä sekä kosketuspinta tiehen isompi – suorituskyvyn takaamiseksi sekä kiihdytyksissä että jarrutuksissa. Vanteita on saatavilla laaja valikoima, jopa 21” asti.
Sport-ajotila muuttaa asetukset mukavasta urheilulliseen silmänräpäyksessä. Moottorin vaste terävöityy ja vaihteisto käyttää pienempiä vaihteita. Lisävarusteinen PDCC Sport ja takapyöräohjaus muuttavat iskunvaimennusta ja ohjausta urheilullisemmaksi parantaen ketteryyttä.
Adrenaliinia napinpainalluksella. Sport Chrono -paketti mahdollistaa entistäkin urheilullisemman alustan, moottorin ja vaihteiston toiminnan. Pakettiin sisältyy analoginen ja digitaalinen sekuntikello, kiihtyvyysmittari mittaristossa sekä kierrosaikanäyttö. Lisänä paketissa Launch Control -lähtöavustin.
Jo yli 60 vuotta olemme pyrkineet olemaan nopeampia – myös jarruttamisessa. Sen vuoksi uudet Panamera-mallit on varustettu kuusimäntäisillä monobloc-jarrusatuloilla (edessä) ja nelimäntäisillä satuloilla (takana). Jäähdytetyt jarrulevyt poistavat lämpöä tehokkaasti parantaen jarrutuskäyttäytymistä ääriolosuhteissa.
Kilparadoilla testatut komposiittikeraamijarrut ovat saatavilla lisävarusteena uuteen Panameraan. Ristiinporatut jarrulevyt ovat halkaisijaltaan 420 mm edessä ja 390 mm takana – entistäkin paremman jarrutustehon varmistamiseksi. PCCB mahdollistaa lyhyemmät jarrutusmatkat vaikeimmissakin katu- ja kisaolosuhteissa.
Lisävarusteena Panamera 4S sekä 4S Diesel -malleihin saatavat LED-ajovalot sisältävät mm. dynaamisen kantamansäädön sekä kääntymisvalot. Etuna parempi näkyvyys ja turvallisuus.
Entistäkin parempi valoteho adaptiivisilla LED-ajovaloilla. 84 itsenäisesti ohjattua lediä mukautuvat ajotilanteeseen maksimoiden näkyvyyden vastaantulijoita häikäisemättä.
Pimeänäköavustin antaa kuljettajalle tietoa myös ajovalojen kantaman ulkopuolelta. Infrapunakamera tunnistaan jalankulkijat sekä isot eläimet ja varoittaa mikäli kohde on kriittisellä etäisyydellä.
Ilmastonmuutoksen aikakaudella autovalmistajat miettivät mitä tarjoaisivat. Meidän vastauksemme: erinomaista suorituskykyä, erinomaisella hyötysuhteella.
Adaptiivinen vakionopeudensäädin säätää ajonopeutta itsenäisesti edellä ajavan ajoneuvon mukaan. Mikäli edessä ajava ajoneuvo hidastaa nopeuttaan, vähentää Panamera nopeutta automaattisesti, tarvittaessa pysähdyksiin asti. Kun tie on taas tyhjä, kiihdyttää Panamera nopeuden automaattisesti aikaisemmin määritetylle tasolle.
Porsche InnoDrive täydentää adaptiivista vakionopeudensäädintä innovatiivisilla toiminnoilla. Navigointidatan ja sensoreiden avulla InnoDrive ennakoi nopeusrajoitukset sekä tien kallistumat ja mutkat ja säätää nopeutta ja vaihtamistapaa sen mukaan – optimoiden taloudellisuuden.
Kaistanvaihtoavustin käyttää tutkasensoreita ajoneuvon kuolleiden kulmien tarkkailuun. Mikäli kaistanvaihdon alkaessa kuolleessa kulmassa on toinen ajoneuvo, järjestelmä varoittaa vaarasta merkillä. Turn Safety Assist auttaa risteyksissä havaitsemaan kuolleesta kulmasta saapuvat kohteet.
Kaistavahti on kamera-avusteinen järjestelmä kaistamerkintöjen havaitsemiseksi. Järjestelmä vähentää kuljettajan työkuormaa avustamalla ohjaamisessa kaistalla pysymiseksi. Uutena ominaisuutena liikennemerkkien tunnistuksessa on järjestelmä, joka varoittaa tiukoista kurveista ennakkoon navigointidatan ja kameran avulla.
ParkAssist varoittaa kuljettajaa ajoneuvon edessä ja takana olevista esteistä merkkiäänellä ja visuaalisesti. Lisävarusteinen peruutuskamera helpottaa pysäköintiä videokuvan ja suuntaviivojen avulla. Pysäköintiä helpottaa entisestään Surround View -toiminto, joka näyttää kuvan ympäristöstä ylhäältäpäin.
Urheilullinen kilparadalla, mukava pidempiä matkoja varten. Panameran sisusta ei tunne kompromisseja. Ergonomia on keskittynyt suorituskykyyn ja kuljettajaan – matkustajia unohtamatta. Lisävarusteena saatava tunnelmavalaistus mahdollistaa seitsemän eri värisävyn valitsemisen tunnelmaan sopivaksi.
Elokuvaelämys toisella istuinrivillä: Uusi Rear Seat Entertainment -viihdejärjestelmä täyttää vaativankin katselijan toiveet. Erilliset 10” kosketusnäytöt, sisäinen 32 GB muisti, MicroSD-kortinlukija ja Micro-USB liitäntä sekä Bluetooth- ja NFC-ominaisuudet.
Yhdistelmä vanhaa ja uutta: Muistutus Porschen urheiluautoperinteistä, nykyaikaan päivitettynä. Suoraan kuljettajan näkökentässä analoginen kierroslukumittari ja sen vieressä kaksi korkearesoluutioista näyttöä, joista näet kattavat tiedot ja tarvittaessa kartan tai pimeänäköavustimen.
Panameran istuimet tarjoavat korkean mukavuuden lisäksi tukea myös nopeissa mutkissa, liikkuvuutta rajoittamatta. Panamera Turbo on varustettu etuistuimilla, joista löytyvät 14-suuntainen sähkösäätö ja muistitoiminto. Saatavilla on lisäksi istuimien lämmitys-, tuuletus- ja hieronta-toiminnot.
Nelialueinen ilmastointi mahdollistaa erilliset lämpötilansäädöt kuljettajan ja etumatkustajan lisäksi myös takamatkustajille. Takakosketusnäytön avulla on mahdollista varusteista riippuen hallita myös muita järjestelmiä. Aktiivihiilisuodatin poistaa hajut ja lisävarusteinen ionisaattori raikastaa matkustamoon tulevaa ilmaa entisestään.
BOSE® Surround Sound System -äänentoistojärjestelmä sisältää 16-kanavaisen vahvistimen ja 710 watin kokonaistehon. 14 kaiutinta yhdessä subwooferin kanssa tuottavat tasapainoisen äänimaailman. Patentoitu AudioPilot®-järjestelmä säätää äänentoistoa taustamelun mukaan, varmistaen parhaan äänimaailman – ajo-olosuhteista riippumatta.
Konserttisalin neljä parasta paikkaa? Panamera. Äänentoistojärjestelmä, joka ei jätä toivomisen varaa. 1455 watin kokonaisteho sekä 21 kaiutinta sisältäen aktiivisen subwooferin 400 watin digitaalisella vahvistimella. Luonnollinen ja rikas ääni, myös suurimmilla äänenvoimakkuuksilla. Vaikuttava 3D-äänikokemus.
PCM on Porschesi viihdekeskus. Uuden sukupolven PCM sisältää 12” kosketusnäytön, jonka avulla voit hallita helposti autosi toimintoja. Matkan aikana voit nauttia ohjelmista tai kuunnella lempimusiikkiasi radion lisäksi CD/DVD-asemasta, SD-muistikortilta, 10 GB:n sisäiseltä kovalevyltä tai AUX/USB-liitännän välityksellä.
Connect Plus -moduuli varmistaa yhteydenpitosi. LTE-puhelinmoduuli SIM-kortinlukijalla optimoi käytettävyyden ja äänenlaadun. Langaton yhteyspiste mahdollistaa pääsyn verkkoon WLANia tukeville laitteille. Keskikonsolin puhelinlokero mahdollistaa ulkoisen antennin käytön lisäksi älypuhelimen latauksen sekä mediatoiston.
Porsche Connect ja Connect Plus mahdollistavat pääsyn moneen hyödylliseen palveluun, kuten reaaliaikaiseen liikennetietoon. Sen avulla valitset nopeimman reitin jo ennen liikkeellelähtöäsi. Ympäristön hahmottamisen helpottamiseksi GOOGLE® Street View ja GOOGLE® Earth -palvelut näyttävät satelliittikuvaa ympäristöstäsi.
Muiden älykkäiden palveluiden lisäksi Porsche Connect tarjoaa kaksi erilaista älypuhelinsovellusta. Porsche Car Connect mahdollistaa Porschesi tietojen tarkistamisen sekä toimintojen käyttämisen etänä. Porsche Connect -sovelluksen avulla voit mm. siirtää reitit Porschesi navigointijärjestelmään jo ennen matkan aloittamista.
Porschen käsityöperinteitä on vaalittu jo vuosia. Heti alusta alkaen olemme olleet valmiita toteuttamaan asiakkaan yksilöllisiä toiveita. Käsi sydämellä. Haluat sitten pieniä detaljeja tai isoja muutoksia, olemme käytettävissäsi.
Porsche Tequipment -tarvikevalikoiman avulla voit varustella Panameran juuri sinun käyttöösi sopivaksi. Kaikkiin tuotteisiin pätee sama sääntö kuin autoihinkin; kehitetty, testattu ja varmistettu Weissachin kehitysyksikössä.
Kulutus/CO2-päästöt* Panamera 4S: Kaupunki 10,2 l/100 km; Maantie 6,8 l/100 km; Yhdistetty 8,2 l/100 km; CO2 päästöt 186 g/km.
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Kulutus/CO2-päästöt* Panamera 4S: Kaupunki 10,2 l/100 km; Maantie 6,8 l/100 km; Yhdistetty 8,2 l/100 km; CO2 päästöt 186 g/km.
Founding a company. Without unswervingly following the path you embarked on, but ceaselessly reinventing your approach. Doing things differently from all the others. All of that takes courage. The courage that breaks with conventions. That takes a clear stance. That shapes the future. Without courage, today would be the same as yesterday. And Porsche would not be Porsche.
The New Panamera. A new generation that changes everything. In the web special, you can discover unique stories about courage, change and the path to success.
© 2018 Porsche Finland. Tietosuoja Rekisteriseloste Oikeutta koskevia huomautuksia Direktiivi 2014/53/EU EU Declaration of Conformity Vehicle Documents
* Mittaustulokset perustuvat Euro 5-mittaustapaan (715/2007/EC ja 692/2008/EC) NEDC:n mukaisella (New European Driving Cycle) testiajosyklillä. Tarvittaessa pyydä lisätietoja Porsche-jälleenmyyjältä.
** Kulutuslukemat on määritetty vakiovarusteiselle autolle. Lisävarusteet saattavat vaikuttaa polttoaineenkulutukseen.