EN

Rakenna oma 911 Turbo S

Tekniset tiedot

Porsche 911 911 Turbo S
Akseliväli: 2,450 mm
Pituus: 4,507 mm
Korkeus: 1,297 mm
Automaatti
  •  
  • Automaatti
Automaatti
Teho 427 kW (581 hv)
Kiihtyvyys 0-100 km/h 2,9 s
Huippunopeus 330 km/h
Yhdistetty polttoaineen kulutus/päästöt* l/100km 9,1
CO2-päästöt g/km 212
Hinnat alkaen 333 942 €

Ominaisuudet

  •  
  • Konsepti
  • Ajaminen
  • Alusta
  • Turvallisuus
  • Mukavuus
  • Audio ja Yhteydet
  • Kohokohdat
  • Ympäristö
  • Personointi
  • Uusi 911 Turbo

    Uusi 911 Turbo

    Paikka huipulla ei aina tule suurilla lupauksilla. Joskus pelkkä ensivaikutelma riittää. 911 Turbolle tämä tapahtui 1974 Pariisin autonäyttelyssä. Sen voima ja ulkoasu olivat sensaatio. Ja ovat myös jatkossa.

  • Design

    Design

    Jokainen yksityiskohta 911 Turbossa on pitkälle mietitty, tarkoituksenmukainen ja viimeistelty. Me emme seuraa pelkkiä trendejä – teemme ne tarpeettomiksi.

  • Sisustus

    Sisustus

    Sisustus täydentää ulkoasua; se ei ole niinkään leikkisä vaan tarkka ja keskittynyt kuljettajaan höystettynä innovatiivisella teknologialla ja selkeällä toimintalogiikalla. Sinun ei tarvitse kahlata valikkojen läpi, vaan voit keskittyä siihen mikä on tärkeää – ajamiseen.

  • Luonne

    Luonne

    Porsche on aina lupaus suorituskyvystä. 911 Turbo S lunastaa lupauksen poikkeuksellisen hienosti: 427 kW (580 hv) ja 750 Nm. Launch Control- lähtöjärjestelmän avulla kiihdytys 0-100 km/h onnistuu 2.9 sekunnissa, huippunopeuden ollessa 330 km/h.

  • Moottorit

    Moottorit

    Moottori on saatavilla kahdella eri huipputeholla. 911 Turbossa ja 911 Turbo Cabrioletissa moottori tuottaa 397 kW (540 hv). Suurempien turboahtimien ja optimoidun elektroniikan ansiosta Turbo S- malleissa on 427 kW (580 hv) oikean jalan ulottuvilla.

  • Porsche kaksoiskytkinvaihteisto (PDK)

    Porsche kaksoiskytkinvaihteisto (PDK)

    Insinööriemme mieluisin keskustelunaihe? Vaihteen vaihtamisen nopeus – ja mukavuus. PDK -kaksoiskytkinvaihteisto mahdollistaa salamannopeat vaihteenvaihdot. Kuusi ensimmäistä vaihdetta välittyvät urheilullisesti ja seitsemäs mahdollistaa hyvän polttoainetalouden.

  • Coasting- ja Start/Stop- toiminnot

    Coasting- ja Start/Stop- toiminnot

    Start/Stop -järjestelmä mahdollistaa auton sammuttamisen kun hidastat liikennevaloihin sekä Coasting –toiminto vapaan rullaamisen – ilman polttoaineenkulutusta.

  • Porsche Traction Management (PTM)

    Porsche Traction Management (PTM)

    PTM on elektronisesti ohjatulla monilevykytkimellä varustettu nelivetojärjestelmä, joka säätelee etu- ja taka-akselin välistä vetosuhdetta pidon mukaan. Ajonvakautusjärjestelmän kanssa se varmistaa parhaan voimanjaon olosuhteista riippumatta.

  • Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

    Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

    PTV toimii takatasauspyörästön lukon yhteydessä, parantaen ajovakautta muuttamalla aktiivisesti takapyörien voimanjakoa. Mitä tämä tarkoittaa kuljettajalle? Ajonautintoa ja uskomatonta pitoa.

  • Sport Chrono -paketti

    Sport Chrono -paketti

    Ohjauspyörän ajotilakytkin mahdollistaa neljän eri ajotilan valinnan, jonka mukaan niin alusta, moottori kuin vaihteistokin virittyvät. Napinpainallus, ja maksimivääntömomenttia korotetaan hetkellisesti 50 Nm. Voima on kanssasi.

  • Dynaamiset voimansiirron kiinnikkeet

    Dynaamiset voimansiirron kiinnikkeet

    Sähköisesti kontrolloitu järjestelmä minimoi värinät voimansiirrosta, erityisesti moottorista ja yhdistää kovan ja pehmeän vaimennuksen edut. Lopputuloksena on parantunut ajovakaus ja ajomukavuus.

  • Alusta

    Alusta

    911 Turbo-mallien pieni omamassa yhdessä 20-tuumaisten renkaiden kanssa varmistaa poikkeuksellisen hyvän ajovakauden sekä mutka-ajo ominaisuudet.

  • Takapyöräohjaus

    Takapyöräohjaus

    Suorituskyky sekä ajettavuus uudella tasolla – Matalissa nopeuksissa auton ketteryys paranee ja esimerkiksi pysäköinti helpottuu. Suurissa nopeuksissa takapyöräohjaus parantaa ajovakautta.

  • Porsche Active Suspension Management (PASM)

    Porsche Active Suspension Management (PASM)

    PASM on aktiivinen iskunvaimennusjärjestelmä. Iskunvaimentimia säädetään jatkuvasti ajo-olosuhteista sekä valitusta asetuksesta riippuen. Etuna vähäisempi kallistelu sekä parempi kosketus tienpintaan.

  • Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

    Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

    Turbo S -mallista vakiovarusteena löytyvä PDCC on aktiivinen kallistuksenvaimennusjärjestelmä, joka vähentää korin kallistelua mutka-ajossa. Se lisää matkustusmukavuutta sekä suorituskykyä nopeudesta riippumatta.

  • Vanteet

    Vanteet

    Saatavilla on useita kevyitä ja urheilullisia vannevaihtoehtoja 20-tuuman kokoluokassa. Rengaspaineiden tarkkailujärjestelmä on vakiona kaikissa malleissa.

  • Etuakselin nostojärjestelmä

    Etuakselin nostojärjestelmä

    Lisävarusteena saatava etuakselin nostojärjestelmä mahdollistaa keulan korottamisen n. 40 millimetrillä – napin painalluksella. Sen ansiosta reunakivetykset tai rampit eivät muodosta enää ongelmia.

  • Porsche Active Aerodynamics (PAA)

    Porsche Active Aerodynamics (PAA)

    Porschen Aktiivinen Aerodynamiikkajärjestelmä (PAA) on säädettävistä ilmanohjaimista muodostuva kokonaisuus. Kolmiasentoinen säätö mahdollistaa etu- ja takailmanohjaimien asennon muuttamisen parasta pitoa, vakautta sekä huippunopeutta silmälläpitäen.

  • Porsche Stability Management (PSM) –ajovakauden hallintajärjestelmä

    Porsche Stability Management (PSM) –ajovakauden hallintajärjestelmä

    Kaikki 911-mallit on varustettu ajovakauden hallintajärjestelmällä, jonka anturit tarkkailevat mm. liikesuuntaa, nopeutta ja sivuttaiskiihtyvyyttä. Saadun informaation avulla PSM voi ehkäistä auton ajautumista pois halutulta ajolinjalta

  • Valojärjestelmä

    Valojärjestelmä

    Vakiovarusteisten LED -ajovalojen umpio koostuu kahdesta eri yksiköstä. Päivänvalon kaltainen valo varmistaa erinomaisen näkyvyyden pimeällä, vähentäen silmien väsymystä tehokkaasti.

  • Jarrut

    Jarrut

    Panostamme jarruihin yhtä paljon kuin muuhun suorituskykyynkin. Turbo –mallien jarrut koostuvat 380 millimetrin halkaisijalla varustetuista jarrulevyistä ja Turbo S –mallien vakiovarusteiset komposiittikeraamijarrut (PCCB) vievät suorituskyvyn uudelle tasolle.

  • Kori

    Kori

    Sana ”Innovatiivisuus” kuvaa hyvin 911 –mallien koria: Erinomainen jäykkyys sekä keveys on saavutettu yhdistelemällä kehittynyttä valmistustekniikkaa sekä materiaaleja kuten alumiinia ja magnesiumia.

  • Turvatyynyt sekä POSIP -sivutörmäyssuoja

    Turvatyynyt sekä POSIP -sivutörmäyssuoja

    Vaiheittain täyttyvät turvatyynyt suojaavat matkustajia kolaritilanteissa. Ovien törmäyselementit yhdessä sivuturvatyynyjen kanssa tarjoavat kattavan suojan sivutörmäyksien varalle.

  • Sisustus

    Sisustus

    911:n vaikuttavia ulkomuotoja korostaa sen sisusta: Materiaalit kuten hiilikuitu, alumiini ja mahonki sekä useat värivaihtoehdot varmistavat että saat Porschesi juuri sellaisena kuin haluat.

  • Istuimet

    Istuimet

    Vakioistuinten lisäksi voit tilata istuimet laajemmilla sähkösäädöillä tai voimakkaammin muotoilluilla istuimen sivutuilla. Lisäksi istuimiin voidaan tilata lämmitys sekä tuuletus. Myös erittäin urheilulliset kilpaistuimet ovat saatavilla.

  • GT -urheiluohjauspyörä

    GT -urheiluohjauspyörä

    Uusi GT -urheiluohjauspyörä sisältää sähköisen korkeus- sekä etäisyyssäädön lisäksi rattivaihteet sekä Sport -näppäimen. Lisävarusteena on saatavilla mm. ohjauspyörän lämmitys.

  • Avustavat järjestelmät

    Avustavat järjestelmät

    Lisävarusteena saatava adaptiivinen vakionopeudensäädin pitää etäisyyden edellä ajavaan autoon vakiona ja tarvittaessa hidastaa nopeutta jarruttamalla. Pysäköintitutkat yhdessä peruutuskameran kanssa varmistavat vaivattoman pysäköimisen.

  • Porsche Entry & Drive

    Porsche Entry & Drive

    Porsche Entry & Drive:n ansiosta voit pitää avaimen aina taskussasi: autoa lähestyessäsi ovien lukitus aukeaa automaattisesti ja moottori käynnistyy napinpainalluksesta.

  • Porsche Communication Management

    Porsche Communication Management

    Uuden sukupolven PCM:n 7”-kosketusnäytöllä hallitset navigoinnin lisäksi mm. iPhonea tai USB-muistia. Integroituna myös kovalevy, SD-kortinlukijat sekä Bluetooth -liitäntä.

  • Puhelinmoduli

    Puhelinmoduli

    Puhelinmoduuli tarjoaa erinomaisen käytettävyyden sekä puheäänen kuuluvuuden. Voit asettaa autoon toisen SIM-kortin tai antaa järjestelmän käyttää puhelimesi SIM-korttia.

  • Langaton internet-yhteys

    Langaton internet-yhteys

    WLAN-toiminto mahdollistaa langattoman internet-yhteyden käytön auton sisällä sitä tukevilla laitteilla kuten tableteilla, kannettavilla tietokoneilla sekä älypuhelimilla.

  • Älypuhelimen teline

    Älypuhelimen teline

    Keskikonsoliin integroitu puhelinteline yhdistää sinut ulkomaailmaan erillisen antennin avulla. Se parantaa kuuluvuuden lisäksi myös puhelimen akunkestoa. Voit myös liittää puhelimesi USB-kaapelin avulla lataamista tai sisällön toistoa varten.

  • Online -navigointi

    Online -navigointi

    Reaaliaikaisen liikennetiedon avulla mahdollistetaan nopeimman reitin ajaminen ruuhkatilanteen mukaan. Online -navigointi sisältää myös Googlen Street View sekä Google Earth –toiminnot.

  • Porsche Connect -sovellus

    Porsche Connect -sovellus

    Ensimmäistä kertaa saatavilla 911:een: Connect Plus -moduuli mahdollistaa osoite- tai kalenteritietojen siirron älypuhelimeltasi autoon. Music Streaming -toiminto mahdollistaa pääsyn miljooniin musiikkikappaleisiin.

  • Porsche Car Connect

    Porsche Car Connect

    Porsche Car Connect luo läheisen suhteen autoosi: Voit paikantaa autosi ja näet jäljellä olevan polttoainemäärän sekä mittarilukeman suoraan älypuhelimestasi.

  • Apple CarPlay®

    Apple CarPlay®

    Apple CarPlay:n avulla voit käyttää iPhonea myös liikkeellä ollessasi - PCM:n kautta tai ääniohjauksella. Voit soittaa puheluita, kuunnella tekstiviestit tai vastata niihin – kaikki tämä ajon aikana.

  • BOSE® Surround Sound System

    BOSE® Surround Sound System

    Bose-äänentoistojärjestelmä on kehitetty erityisesti 911-mallien akustiikkaan sopivaksi. 12 aktiivista kaiutinta yhdessä 100 wattisen subwooferin kanssa luovat matkustamosta konserttisalin. Kokonaisteho 555 wattia.

  • Burmester® High-End Surround Sound System

    Burmester® High-End Surround Sound System

    Äänentoiston uusi ulottuvuus: 12-kanavainen vahvistin, kokonaisteho 821 wattia, 300 watin subwoofer ja laaja taajuusvaste. Burmester-äänentoistojärjestelmä tarjoaa luonnollista ja rikasta ääntä myös suurilla äänenvoimakkuuksilla.

  • Moottori: 3.8-litrainen, kaksoisahdettu kuusisylinterinen moottori takana

    Moottori: 3.8-litrainen, kaksoisahdettu kuusisylinterinen moottori takana

    Moottori on saatavilla kahdella eri huipputeholla. 911 Turbossa moottori tuottaa 397 kW (540 hv) ja Turbo S -malleissa on 427 kW (580 hv). Launch Control -lähtöjärjestelmän avulla 911 Turbo S kiihtyy 0-100 km/h 2.9 sekunnissa, huippunopeuden ollessa 330 km/h.

  • Design: Pilkahdus ajattomuutta

    Design: Pilkahdus ajattomuutta

    Emme seuraa pelkkiä trendejä – teemme ne tarpeettomiksi. Tämän ajattelun ansiosta voimme vaikuttaa sekä ihmisten sydämiin että mieliin. Tavallinen kohtaa epätavallisen.

  • Tietoviihde: Edelläkävijä

    Tietoviihde: Edelläkävijä

    Connect Plus on aina mukanasi. Se on tehokas tapa yhdistää puhelin ja Porsche. Järjestelmän avulla näet nyt myös reaaliaikaista ruuhkatietoa, ensimmäistä kertaa 911 Turbossa. Voit ladata Connect Plus- järjestelmään myös Connect- sovelluksen sovelluskaupasta (Apple tai Android).

  • Päästöjenhallinta

    Päästöjenhallinta

    Myös urheiluautojen päästöt voivat olla kohtuullisia. Porschen käyttämät teknologiat kuten automaattinen start/stop- sekä coasting-toiminto varmistavat että polttoainetta ei mene hukkaan.

  • Kulutus ja kierrättäminen

    Kulutus ja kierrättäminen

    Älykäs ja kevyt rakennustapa on osa Porschen identiteettiä. Se ilmenee kevyiden ja vahvojen materiaalien kuten alumiinin sekä magnesiumin runsaassa käytössä. Laadukkaiden materiaalien ansiosta 911 Turbo on jopa 95 % kierrätettävissä.

  • Polttoaine

    Polttoaine

    Kaikki Porschen mallit - myös 911 Turbo - on suunniteltu toimimaan polttoaineilla joiden etanolipitoisuus on jopa 10 prosenttia. Etanolilla on positiivinen vaikutus ilmaston hiilidioksiditasapainoon.

  • Porsche Exclusive

    Porsche Exclusive

    Rakastamme sitä mitä teemme: jokainen yksityiskohta ansaitsee täyden huomiomme. Täytämme asiakkaidemme toiveet ja vaatimukset tarkkuudella. Oli kyseessä yksittäinen muutos tai laajempi kokonaisuus, Porsche Exclusive mahdollistaa mahdottoman.

  • Porsche Tequipment

    Porsche Tequipment

    Lisävarusteet jotka täyttävät samat laatukriteerit kuin Porschesi: Laaja valikoima yksilöllisiä varusteita autoosi.

Kulutus/CO2-päästöt* 911 Turbo S: Kaupunki 11,8 l/100 km; Maantie 7,5 l/100 km; Yhdistetty 9,1 l/100 km; CO2 päästöt 212 g/km.

Galleria

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

    911 Turbo S

    911 Turbo S

  • 911 Turbo S

Kulutus/CO2-päästöt* 911 Turbo S: Kaupunki 11,8 l/100 km; Maantie 7,5 l/100 km; Yhdistetty 9,1 l/100 km; CO2 päästöt 212 g/km.

Interaktiivinen sivusto

Interaktiivinen sivusto

Power. Presence.
The new 911 Turbo.

Follow the new Porsche 911 Turbo on its journey to the top and play the role of film director in this scenario, which reproduces the atmosphere of a live sports broadcast.

You decide which of the 5 camera angles is to be used for the 911 Turbo experience: From the calm and relaxed vantage point of the helicopter, also embracing the surrounding landscape. Or how about a close-up of the 911 Turbo? You can enjoy the dynamism directly on the vehicle itself and enjoy the full engine sound.

 

Katso

Ladattavat esitteet

Porsche 911 911 Turbo S

Personointi & Huolto

Lisää tietoa