
Huolto

Porsche Driver's Selection
Sivusto käyttää evästeitä, jotta voisi palvella sinua paremmin. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista. Voit koska tahansa estää evästeiden käytön internetselaimen asetuksissa.
Manuaali | Automaatti | |
Teho | 309 kW (420 hv) | 309 kW (420 hv) |
Kiihtyvyys 0-100 km/h | 4,4 s | 4,2 s |
Huippunopeus | 303 km/h | 301 km/h |
Yhdistetty polttoaineen kulutus/päästöt* l/100km | 9,0 | 8,0 |
CO2-päästöt g/km | 208 | 184 |
Hinnat alkaen | 214 174 € | 206 730 € |
Me Porschella katsomme aina eteenpäin, emme sivuille tai taakse. Se on perinteemme ja tulevaisuutemme, emmekä koskaan jää lepäämään paikalleen. Tuloksena on uusi 911, kaikkien aikojen 911.
Moottori, alusta, kori. Jokaiseen Porsche 911 -komponenttiin on sijoitettu useiden vuosien ammattitaito, tuhansia ideoita ja lukemattomia tunteja kehitystyötä. Siksi automme ovat parhaimmillaan niin kilparadalla kuin päivittäisessä ajossa.
Kun taistellaan aikaa vastaan, ylimääräisestä painosta on vain haittaa. Siksi yksi pääperiaatteemme on säilyttää autojen kevyt rakenne, ja samalla kehittää autojemme rakenteellista jäykkyyttä. Voitot kilparadalla puhuvat puolestaan.
Urheilullinen ja ajaton. Uuden Porsche 911:n design kertoo mistä juuremme tulevat, ja myös sen miten me näemme tulevaisuuden. Mestariteos? Varmasti, mutta vain siksi koska jatkamme kehittämistä.
Porschen yli 60 vuoden kokemus urheiluautoista näkyy ja tuntuu myös sisällä - materiaalit ja design yhdistyvät erinomaiseen ergonomiaan. Ei niinkään päivittäinen urheiluauto, vaan urheiluauto päivittäiseen käyttöön.
Perinteitä kunnioittaen Porsche 911 on saatavilla kahdella eri moottorilla: 370 tai S-mallien 420 hevosvoimaisella moottorilla. Kiitos turboahtimien, molemmat tuottavat entistä enemmän voimaa – pienemmällä kulutuksella.
Uudet 3.0-litraiset kaksoisahdetut moottorit määrittelevät suorituskyvyn uudelleen. Suuri vääntömomentti on yhdistetty korkeampaan maksimikierroslukuun ja parempaan taloudellisuuteen - legendaarisella äänimaailmalla sävytettynä.
Taka- vai neliveto? Valinta on sinun. Porsche PTM –nelivetojärjestelmä tarjoaa ylivoimaista pitoa kelistä riippumatta. Nelivetomallien 44 millimetriä leveämpi kori on entistä vakaampi, myös äärirajoilla.
Turboahtamisen ansiosta uusien moottorien teho on kasvanut pienentyneestä iskutilavuudesta huolimatta. Kaksoisahtimet on optimoitu moottorikohtaisesti ja ne tarjoavat ennennäkemättömän väännön sekä kaasuvasteen, joka iskee kuin miljoona volttia.
Tarkka, lyhytliikkeinen, nopea. Nämä adjektiivit kuvaavat parhaiten 911:n vaihteistoa. Vaihdenäyttö kertoo valitun vaihteen ja Sport Chrono –paketin yhteydessä välikaasutoiminto varmistaa aina optimaalisen kierrosluvun.
PDK -kaksoiskytkinvaihteisto mahdollistaa salamannopeat vaihteenvaihdot sekä automaatti- että manuaalitilassa. Kuusi ensimmäistä vaihdetta välittyvät urheilullisesti ja seitsemäs mahdollistaa hyvän polttoainetalouden.
Lisävarusteena saatava urheilullinen pakoputkisto koostuu takaäänenvaimentajan lisäksi kahdesta keskitetystä pakoputkenpäästä. Ne luovat vaikuttavan äänimaailman ja ulkonäön, joka on tunnettu kilparadoilta.
Korkean suorituskyvyn lisäksi myös 911:n taloudellisuus on huippuluokkaa: Start/Stop -järjestelmä mahdollistaa auton sammuttamisen kun hidastat liikennevaloihin sekä Coasting –toiminto vapaan rullaamisen - ilman kulutusta.
Aktiivinen jäähdytysilmanotto mahdollistaa taloudellisuuden jokapäiväisessä ajossa sekä maksimaalisen moottorin jäähdytyksen ja suorituskyvyn urheilullisessa ajossa.
PTM on elektronisesti ohjatulla monilevykytkimellä varustettu nelivetojärjestelmä, joka säätelee etu- ja taka-akselin välistä vetosuhdetta pidon mukaan. Ajonvakautusjärjestelmän kanssa se mahdollistaa tasapainoisen ajokäyttäytymisen myös äärirajoilla.
PTV toimii takatasauspyörästön lukon yhteydessä parantaen ajovakautta takapyöriä jarruttamalla. Mutkaan ajettaessa se jarruttaa sisempää pyörää tehokkaamman kääntymisen saavuttamiseksi.
Aktiivijousitus on ensimmäistä kertaa vakiona jokaisessa 911-mallissa. Se tarkkailee ja säätää jokaisen pyörän iskunvaimenninta ajotilojen Normal (yhdistelmä mukavuutta ja urheilullisuutta) ja Sport (urheilulliseen ajoon) välillä.
Kaikki 911-mallit on varustettu ajovakauden hallintajärjestelmällä, jonka anturit tarkkailevat mm. liikesuuntaa, nopeutta ja sivuttaiskiihtyvyyttä. Saadun informaation avulla PSM voi ehkäistä auton ajautumista pois halutulta ajolinjalta.
Ohjauspyörän ajotilakytkin mahdollistaa neljän eri ajotilan valinnan, jonka mukaan niin alusta, moottori kuin vaihteistokin virittyvät. Täydellinen yhdistelmä kilparadalle ja päivittäiseen ajoon. Adrenaliinia napinpainalluksella.
Sport-näppäimen painallus virittää auton moottorinohjauksen, jousituksen ja PDK-vaihteiston urheilullista ajoa varten. Myös lisävarusteena saatava urheilullinen pakoputkisto aktivoituu ja start/stop -järjestelmä poistuu käytöstä.
Takapyöräohjaus on saatavilla lisävarusteena kaikkiin S-malleihin. Kääntyvien takapyörien ansiosta kääntösäde hitaissa nopeuksissa, kuten pysäköidessä pienenee ja suurissa nopeuksissa ajovakaus lisääntyy.
Saatavilla kaikkiin 911-malleihin. järjestelmä nostaa auton etupäätä 40mm ja pitää sen siellä 35km/h nopeuteen saakka. Toiminnon avulla suhtautuminen hidastetöyssyihin muuttuu positiiviseksi.
PDCC on takapyöräohjauksen yhteydessä saatavilla oleva järjestelmä, joka vähentää korin kallistumista tiukoissa käännöksissä. Se lisää renkaiden pitoa ja parantaa suorituskyvyn lisäksi ajomukavuutta.
Tilastollisesti kaikesta ajamisesta 90% on suoraan ajamista, minkä valossa insinöörimme huomasivat miten pienentää energiankulutusta. Panostamme kuitenkin voimakkaasti tuohon 10% osuuteen, sillä ohjaus on intohimomme.
Porsche 911-malleissa on vakiona 19-tuumaiset kevytmetallivanteet ja S-malleissa 20-tuumaiset kevytmetallivanteet. Lisävarusteena on saatavilla valikoima 20-tuumaisia kevytmetallivanteita.
Jarrut ovat tärkeä osa suorituskykyä. Sen vuoksi olemme päivittäneet ne vastaamaan suurentunutta tehoa. Monobloc-tyyppiset jarrusatulat mahdollistavat nopeamman vasteen ja rei’itetyt jarrulevyt paremman märkäpidon sekä jäähdytyksen.
Kilpakäytöstä tutut komposiittikeraamijarrut ovat saatavilla lisävarusteena uuteen 911:een. Etulevyjen suuri 410 mm halkaisija yhdessä 390 mm takalevyjen kanssa mahdollistaa lyhyemmät jarrutusmatkat olosuhteista riippumatta.
Uusi 911 on varustettu kehittyneellä turvatekniikalla: kuljettajan- ja matkustajan turvatyynyt yhdessä sivutörmäyssuojien sekä pääturvatyynyjen kanssa varmistavat turvallisuutesi.
Cabriolet-mallien pyörähdyssuoja havaitsee tilanteen, jossa auto on pyörähtämäisillään katolleen. Se suojaa matkustajia takaistuinten takaa ponnahtavilla teräspalkeilla. Targa-malleissa alumiinilla viimeistelty Targa-teräspalkki toimii suojana.
Uudet vakiovarusteiset Bi-Xenon -ajovalot sisältävät myös integroidut LED-päiväajovalot. LED-teknologiaa käytetään myös takavaloissa ja suuren valotehon lisäksi ne tarjoavat nopeamman vasteajan.
Lisävarusteena saatavan PDLS:n kulmavalotoiminto kääntää ajovaloja mutkan suuntaisesti parantaen näkyvyyttä. Ajamista helpottaa myös ajonopeuden mukaan säätyvä valojen kantama sekä erillinen huonon sään toiminto.
Lisävarusteiset LED-ajovalot muodostavat päivänvalon kaltaista valoa vähentäen ajoväsymystä. Dynaaminen, kamera-avusteinen kantaman säätö muokkaa valokeilan pituutta jatkuvasti, valaisten tien sekä esteet tehokkaasti.
Kuljettajan tulee aina tietää missä mennään, eikä kadottaa kuvaa kokonaisuudesta. Tästä syystä myös sisustus on viritetty eteenpäin katsomiseen: seuraavaan mutkaan, seuraavaan ohjausliikkeeseen – ajonautintoon.
Ohjauspyörän design on johdannainen 918 Spyderistä – kevyt ja kaunis. Halutessasi saat ohjauspyörän myös entistä urheilullisempana GT-versiona sekä myös lämmitettynä ja monitoiminäppäimillä varustettuna.
Lisävarusteena saatava valopaketti on sekä käytännöllinen että tyylikäs. Se sisältää LED-valot kattopaneelissa, ovenkahvojen ympärillä, ovien säilytyslokeroissa sekä etu- ja takamatkustajien jalkatiloissa.
Tämä järjestelmä mahdollistaa avaimen jättämisen taskuun ja oven avaamisen tai auton käynnistämisen avaimeen koskematta. Auto tunnistaa avaimen läheisyyden, ja kun kosketat ovenkahvan alapintaa, lukitus avautuu.
Vakioistuinten lisäksi voit tilata istuimet laajemmilla sähkösäädöillä tai voimakkaammin muotoillut urheiluistuimet. Lisäksi istuimiin voidaan tilata lämmitys sekä tuuletus. Myös erittäin urheilulliset kilpaistuimet ovat saatavilla.
Porsche 911 -mallien etutavaratila on kooltaan 145 litraa takavetomalleilla ja 125 litraa nelivetomalleilla. Tavaratila on kauttaaltaan verhoiltu kulutusta kestävällä materiaalilla.
Kaikissa malleissa on vakiona automaattinen kaksialue-ilmastointi, eli niin kuljettaja kuin etumatkustaja voivat asettaa haluamansa lämpötilan, jonka jälkeen lämpötila säätyy tietokoneohjauksella halutunlaiseksi.
PDK-vaihteiston yhteydessä saatava adaptiivinen vakionopeudensäädin pitää etäisyyden edellä ajavaan autoon vakiona, ja tarvittaessa pysäyttää auton. PAS tarkkailee liikennettä ja tunnistaa peräänajovaaran sekä varoittaa siitä kuljettajaa.
Uusi kaistanvaihtoavustin tarkkailee auton takaviistoa tutkan avulla ja ilmoittaa yli 15km/h nopeuksissa, mikäli kuolleessa kulmassa on toinen ajoneuvo tai se lähestyy nopeasti takaviistosta.
Peruutustutkan avulla peruuttaminen käy kuin tanssi. Halutessasi voit tilata myös etututkan tai peruutuskameran, jonka ohjausviivat piirtyvät PCM-näyttöön ohjauspyörän kääntökulman mukaisesti.
Kamera-avusteinen nopeusrajoitustunnistin informoi sinua nopeusrajoituksista sekä ohituskielloista. Ilmoitukset näkyvät mittaristossa sekä PCM-järjestelmän näytöllä.
Kolmiosainen kangaskatto on varustettu lämmitettävällä takalasilla ja koko katto avautuu sekä sulkeutuu 13 sekunnissa – aina 50 km/h nopeuteen asti. Nyt myös sähkötoiminen tuulenohjain on vakiona, eikä tuulenvire ole haitaksi.
Uuden sukupolven PCM on vakiona kaikissa malleissa. 7”-kosketusnäytöllä hallitset navigoinnin lisäksi mm. iPhonea tai USB-muistia. Integroituna myös kovalevy, SD-kortinlukijat sekä Bluetooth -liitäntä.
Reaaliaikainen liikennetieto on saatavilla nyt ensimmäistä kertaa 911:een. Nopein reitti lasketaan ruuhkatilanteen mukaan. Online -navigointi sisältää myös Googlen Street View sekä Google Earth –toiminnot.
Keskikonsoliin integroitu puhelinteline yhdistää sinut ulkomaailmaan erillisen antennin avulla. Se parantaa kuuluvuuden lisäksi myös puhelimen akunkestoa. Voit myös liittää puhelimesi USB-kaapelin avulla lataamista tai sisällön toistoa varten.
Apple CarPlay:n avulla voit käyttää iPhonea myös liikkellä ollessasi - PCM:n kautta tai ääniohjauksella. Voit soittaa puheluita, kuunnella tekstiviestit tai vastata niihin – kaikki tämä ajon aikana.
Ensimmäistä kertaa saatavilla 911:een: Connect Plus –moduuli mahdollistaa osoite– tai kalenteritietojen siirron älypuhelimeltasi autoon. Music Streaming -toiminto mahdollistaa pääsyn miljooniin musiikkikappaleisiin.
Porsche Car Connect luo läheisen suhteen autoosi: Voit paikantaa autosi ja näet jäljellä olevan polttoainemäärän sekä mittarilukeman suoraan älypuhelimestasi.
Connect Plus sisältää puhelinmoduulin, mikä tarjoaa paremman käytettävyyden sekä kuuluvuuden. Voit asettaa autoon toisen SIM-kortin tai antaa järjestelmän käyttää puhelimesi SIM-korttia.
WLAN-toiminto mahdollistaa langattoman internet-yhteyden käytön auton sisällä sitä tukevilla laitteilla kuten tableteilla, kannettavilla tietokoneilla sekä älypuhelimilla.
Sound Package Plus -äänentoistojärjestelmän 8-kaiutinta yhdessä 150 watin tehon kanssa tarjoaa korkeaa äänenlaatua. Järjestelmään integroitu vahvistin optimoi äänimaailman kuljettajan sekä matkustajan korville.
Bose-äänentoistojärjestelmä on kehitetty erityisesti 911-mallien akustiikkaan sopivaksi. 12 aktiivista kaiutinta yhdessä 100 wattisen subwooferin kanssa luovat matkustamosta konserttisalin. Kokonaisteho 555 wattia.
Äänentoiston uusi ulottuvuus: 12-kanavainen vahvistin, kokonaisteho 821 wattia, 300 watin subwoofer ja laaja taajuusvaste. Burmester-äänentoistojärjestelmä tarjoaa luonnollista ja rikasta ääntä myös suurilla äänenvoimakkuuksilla.
Vakiona: Innovatiivinen hallintajärjestelmä, joka sisältää navigoinnin, Apple CarPlay®-toiminnon, puhelinmodulin sekä Connected- etähallintasovelluksen.
Ajotilakytkin monitoimisessa GT Sports- ohjauspyörässä neljälle eri ajotilalle – SPORT Response -näppäin välittömään toimintaan.
Uudet kaksoisahdetut moottorit takaavat enemmän voimaa, huomattavasti enemmän vääntöä, kierrosherkän käytöksen ja matalan polttoaineenkulutuksen.
Uusittu urheilullinen pakoputkisto keskiulostuloilla paljastaa, missä 911 tuntee olonsa kotoisaksi: kilparadalla.
Kaistanvaihtoavustin ja edelleen vahvistettu jarrujärjestelmä – parempi ajettavuus ja turvallisuus.
Uusi nostojärjestelmä – maavaraa on aina riittävästi. Aktiivijousitus – entistä mukavampaa päivittäistä ajoa.
Uusi, käännettävä taka-akseli parantaa ajamisen vakautta ja ketteryyttä.
Vakiona kaikissa malleissa ensimmäistä kertaa: Porsche Active Suspension Management (PASM) aktiivijousitus, joka säätelee jokaista iskunvaimenninta.
Kun keskustelu ilmastonmuutoksesta ja hiilidioksidipäästöistä kasvaa, jokainen autonvalmistaja kysyy itseltään miten he reagoivat tähän. Porschen vastaus? Erinomainen suorituskyky erinomaisella hyötysuhteella.
Porschen valmistamat ajoneuvot ovat esimerkkinä siitä, että myös urheiluautot voivat saavuttaa inhimilliset kulutuslukemat ja pakokaasupäästöt luokassaan.
Älykäs korinsuunnittelu on osa Porschen identiteettiä. Käytämme runsaasti alumiinia, magnesiumia, muovia ja erikoisteräksiä. Kaikki materiaalimme on valittu harkiten ja uusi Porsche 911 onkin 95 % kierrätettävissä.
Kaikki Porschet – myös 911 – on suunniteltu käyttämään polttoainetta jossa etanolipitoisuus on jopa 10 %. Etanolilla on positiivinen vaikutus, sillä polttoaineen tuotannossa käytettävät kasvit imevät hiilidioksidia ilmakehästä.
Saat Porschen yhtä yksilöllisenä kuin sormenjälkesi. Se on Porsche Exclusiven lupaus. Haasteemme on tehdä autosta toiveidesi mukainen, sisäisesti ja ulkoisesti. Meille toiveesi ei ole este vaan mieluinen haaste, sillä esimerkiksi sisustuksen ja ulkovärin voit tarvittaessa määrittää valikoiman ulkopuolelta vapaasti.
Kulutus/CO2-päästöt* 911 Carrera 4S Cabriolet: Kaupunki 10,4-12,6 l/100 km; Maantie 6,7-6,8 l/100 km; Yhdistetty 8-9 l/100 km; CO2 päästöt 184-208 g/km.
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
Kulutus/CO2-päästöt* 911 Carrera 4S Cabriolet: Kaupunki 10,4-12,6 l/100 km; Maantie 6,7-6,8 l/100 km; Yhdistetty 8-9 l/100 km; CO2 päästöt 184-208 g/km.
Once again, everything is at stake. Setting a new standard. Creating a Sports Car like one never before seen. A Sports Car that has fascinated for generations. A vehicle that is our passion. The future of the 911.
Discover the new Porsche 911 in a unique 3D experience. Look under the skin and interact directly with the technology.